weer thuis in Middelburg en nog 't één en 't ander....

22 juni 2012 - Middelburg, Nederland

vanmiddag na een reis van 9 uur ( op 21.06 om 13.30 uur in Capetown gestard) per vliegtuig vanuit Kaapstad ( dan is het écht  "donker Afrika"), 7 uur oponthoud nop het vliegveld van Dubai (alwaar ik nog een vriend van Otto tegenkwam en mee verder kon kletsen en reizen naar Nederland)  , en, nog een reis van 7 uur over Saoudi Arabia en de Kaukasus, Bagdad, de Balkan 4n verder naar 't Westen tot in Amsterdam. Alles goed verlopen en zéker besef ik, zo hoog in de lucht, en tussen 't gekrioel van allerlei mensen op Dubai-airport, wat een geschenk het is een thuis te hebben en er naar toe te kunnen en willen.

Morgen zal ik m'n reislogger bijwerken , inclusief foto's. Dank vast voor jullie reacties en support, maar eerst lekker slapen, smwoizzzzzzzzzzzzzzzzzzzkuzzzzzzzz Maria.

1. Ada en Theo:
    23 juni 2012
    Welkom thuis xxx
  2. Mieke en David:
    Lieve Maria,

Wat fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is verlopen. Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk slapen onder je dekbedje en gezond weer op en dan heel je reis verwerken . We gaan je gauw zien hoor.

lieve groet voor jou en Liesbeth.